Shounen İzleyenlerin Yarısı Anime Değil Gazlı Slayt Gösterisi İzliyor

26.06.2026 02:00
Reis kusura bakma da 300 bölüm bağırış, power-up ve flashback görünce buna başyapıt demek biraz fanboyluk kokuyor. Gerçekten iyi hikaye mi izliyoruz, yoksa çocukluk nostaljisine mi tapıyoruz?

Cevap Yaz

Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.