26.06.2026 02:00
Reis kusura bakma da 300 bölüm bağırış, power-up ve flashback görünce buna başyapıt demek biraz fanboyluk kokuyor. Gerçekten iyi hikaye mi izliyoruz, yoksa çocukluk nostaljisine mi tapıyoruz?
Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.