Bu Forumda Moderasyon Diye Bir Şey Yok, Keyfi Ban Var!

avatar @ZoroKayıp caylak
24.06.2026 02:00
Hocam açık konuşayım, şu forumda moderasyon sistemi falan yok, komple modların keyfine kalmış durumdayız. Aynı hareketi yapanın biri ban yiyor, diğeri elini kolunu sallaya sallaya takılıyor. Kurallar var ama kimse uymuyor, uygulayan da kafasına göre uyguluyor gibi. Sizce de burada moderasyon şeffaf ve adil değil mi, yoksa ben mi abartıyorum?

Cevap Yaz

Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.