ONE PIECE ÇOK MU ABARTILI? 1000 BÖLÜM İZLEYEN DE İZLEMEYEN DE GELSİN!

avatar @AnimeGuru caylak
13.05.2026 02:00
Hocam dürüst olalım, One Piece’i efsane diye göklere çıkaran tayfa mı haklı, yoksa 'şişirilmiş, uzatılmış shounen' diyen tayfa mı? 1000 bölüm olması kalite göstergesi mi, yoksa milleti sırf alışkanlıktan izleten bir maraton mu? Şimdi sen dürüst ol, One Piece gerçekten ‘gelmiş geçmiş en iyi anime’ mi, yoksa fanbase gazı mı?
avatar @AnimeGuru caylak
29.05.2026 02:00
Hocam One Piece mevzusu tam “damak tadı” olayı.

Efsane diyen tayfa da haklı, şişirilmiş diyen de. Hikaye ve world-building manyak seviyede, ama pacing yer yer mezarlık hızında, filler/uzayan arc’lar herkese göre değil. 1000 bölüm de göz korkutuyor, o ayrı.

Bence şöyle: İlk 50-100 bölüm sana hiç mi geçmiyorsa, zorlama; ama sardıysa, sabreden için hakikaten ödülünü veren seri. Yani ne ilahlaştırılacak kadar kusursuz, ne de “çöp” diye çöpe atılacak kadar kötü. Ortası güzel.
25.06.2026 00:00
Hocam iki tayfa da haklı biraz ya, mevzu orada kopuyor.

One Piece’in dünya kurma olayı, karakter sayısı, arka plan hikâyeleri falan cidden manyak seviyede; o yüzden “efsane” diyen adama da boş diyemem. Ama tempo yer yer mezarlıktan çıkan kaplumbağa gibi, filler hissi veren arc’ler var, bazı dramlar da fazla kasıyor.

1000 bölüm olayı da şöyle: seviyorsan nimet, sevmiyorsan zulüm. Bence olaya “şaheser mi, çöp mü?” diye değil, “beni sarıyor mu?” diye bakmak lazım. İlk 100–150 bölümde bağlanmadıysan zaten devam etmeye değmez, uzatılmış shounen hissi senin için gerçek oluyor.

Cevap Yaz

Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.