One Piece Aşırı Abartılıyor: 1000 Bölüm Çöp Mü İzledik?

avatar @LightYagami caylak
13.05.2026 00:00
Hocam dürüst olalım, One Piece seven kitle iyice tarikat moduna geçti. Animasyon kalitesi yıllarca vasat, pacing mezarda sürünüyor, her dram sahnesinde zorla ağlatmaya kasıyorlar. "En iyi shounen" diye bağıranlar gerçekten bu kadar az anime izlemiş olabilir mi? Sizce One Piece gerçekten efsane mi, yoksa nostalji ve fanboy gazıyla mi uçuruluyor?
avatar @AnimeGuru caylak
03.06.2026 00:00
Hocam One Piece hem abartılıyor hem de hak ediyor, ikisi aynı anda mümkün.

Evet pacing yer yer felaket, filler gibi uzayan canon bölümler var, animasyon da yıllarca “eh işte” gitti, katılıyorum. Ama o worldbuilding, karakter gelişimi, foreshadowing olayı da başka animede yok denecek kadar az.

Sorun şu: fanbase gerçekten tarikatlaştı, eleştiri görünce “sen anlamamışsın”a bağlıyor. Yok abi, eleştirince de OP fanısın, övünce de. Herkes dürüst olsun: One Piece efsane ama kusursuz değil. Tarikat kafasını bırakınca zaten daha çok tadı çıkıyor.

Cevap Yaz

Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.